Nissan GTR

Nissan fabrikatzaile japoniarrak ekoitzia, Japonian 2007ko abenduaren 6an merkaturatua. Hamarkadako kirol autoaren saria jasotzeko bidean zegoen, Tuning munduan oso auto ospetsua da bere aldaketa ahalmen handiagatik, 3300 zaldi-potentzia izatera iritsiz Alpha Queen konpainiarekin. Auto hau ospetsua den beste gauza bat merkatuan pieza estetiko ugari dituelako, auto bakoitzaren artean aldakuntza handia izan dezakeela ziurtatzen du. Polyphony Digital, Gran Turismo lasterketako bideojokoaren sortzailea, GT-R garapenean parte hartu zuen, eta autoaren funtzio anitzeko pantaila diseinatzeko kontratatu zuten.Bere pisua 1670kg eta 1815 Kg artekoa izan daiteke, modeloaren arabera.3799 cc-ko V6 biturbo motorra du. Bere potentzia 480 zaldi-potentziakoa da bertsio oinarrizkoenaren kasuan eta 600 zaldi-potentziara iritsiko litzateke Nismo bertsioaren kasuan, bertsio garestiena litzatekeena, 0-100km/h joaten zen 3.5 segundutik, 2.9 senguetara.

Aston Martin Vantage

Modelo hau 2018an atera zen aurreko Vantage modelua ordezkatzeko, eta 2000. urtearen hasieran merkaturatu zen. Modelo honek 4.0 litroko V8 motor findu bat du, 510 zaldi-potentziarekin 6000 rpm-etan eta 685 nm-ko gehienezko potentzia ematen duena, atzeko gurpiletara bidaliak 8 abiadurako kaxa automatiko baten bidez. Estetikari dagokionez, aurrealdean parrilla handi bat dauka, motor handi baten aurrean gaudela erakusten. Duen kapota luze bat azpimarra ditzakegu. Atzeko aldean, gurpil ‑ pauso oso nabarmendutak eta atzeko piloto batzuk, ahate ‑ isats estiloko aleroi batekin batera. Horrek kirol ‑ estilo nabarmena ematen dio, bere estilo britainiarra galdu gabe.

Audi RS7

Audi hau, atzealdean tolesgarri den spoiler bat dauka, horrek azelerazio handiagoa ahalbidetzen du . Audi-k 0 eta 100 km / h-ko azelerazioa agintzen du 3,6 segundotan eta 250 km / h-ko abiadura mugatua elektronikoki, 280 edo 305 km / h-ra zabal daiteke Dynamic eta Dynamic Plus paketeekin. RS7-k, Audi-ren beste modelo batzuek bezala, sistema mikrohibridoa dauka, egoera zehatzetan motorra itzalita ibiltzea ahalbidetzen duena. 48 V-eko sorgailuari esker, RS7-k 12 kW-ko azelerazioa berreskura dezake eta elektrizitate bihur dezake. 55 eta 160 km / h arteko abiaduretan, karga nahikoa bada, RS7 motorrak itzalita lan egin dezake; start & stop sistemak erabiltzen du motorra 22 km / h-tik abiatzeko. Audi-ren arabera, teknologia honek 0,8 litro gasolina aurrezten ditu 100 kilometro bakoitzeko.

Ferrari 488 Pista

488ko bertsioaren lasterketarako modeloa da. Pistaren eta normalaren arteko desberdintasun handia dago, mekanikoki eta estetikoki, dauka 100zaldi gehiago, gurpil handiagoak, eta aerodinamika hobeagoa 

2018ko martxoaren 6an, Ferrarik 488 Pista aurkeztu zuten

Pista 488-k 0-100 km / h azeleratzen du 2,85 segundotan, 0-200 km / h 7,6 segundotan eta autoari 340 km / h-ko abiadura ematen dio. 3,9 litroko V8 biturbo motorra.

7 abiadura enbrage bikoitzeko transmisioaren berrikuspenek 30 milisegundoko txandak egiteko aukera ere ematen dute. Autoak 488 GTB-k baino% 20 zoru gehiago sortzen du. Bere karrozeria zorroa handitzeko diseinatu da.

Orokorrean 488 GTB baino 91 kg arinagoa da, karbono-zuntzak kanpaian, paraboletan eta atzeko spoilerrean erabili duelako. Aldaketak gorabehera, Italiako kirol estilo tradizionala mantentzen jarraitzen du